מסעדת קארו קו ברה ”אסור לפספס!“
אם היו לי עוד כוכבים, הם בטח היו צבועים.… פשוט חוויה קולינרית לא מהעולם הזה. Wow אחד ענק.
מסעדה המתמחה בבשרים ולא רק… המנות טעימות וגדולות, עיצוב המסעדה מאוד יפה.
ב-12:00 בלילה עדיין יש פקק בשביל לזכות במקום מכובד, גם שהיה ממש קר בחוץ, ישנם שמיכות שמוצעות כשירות ובנוסף ישנם תנורים תלויים.
בקיצור, מקום הכי הכי מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל