הולה שלום ”סיורים בברצלונה“
חזרתי מטיול בברצלונה אתמול ובמסגרתו הצטרפתי לשלוש סיורים של חברת “הולה שלום” -מקיף ברצלונה, פירנאים והרי מונסארט. את הסיורים הזמנתי מראש מהארץ. הסיורים היו מצוינים. המדריכים היו אדיבים, מקצועיים ובעלי ידע רב, כך שלמדנו הרבה על המקומות בהם ביקרנו וקיבלנו ערך מוסף מלבד חווית הביקור במקום. לנו יצא מזג אוויר מושלם בזמן הסיורים, כך שהחוויה התעצמה במיוחד בסיור בפירנאים שם זכינו לסופת שלג וחוויה בלתי נשכחת. בכלל ממליץ מאוד על סיורים מחוץ לברצלונה כדי להתרשם מהאזור מלבד מהעיר עצמה. החסרון: בפירנאים ובהרי המונסרט צריך לתת זמן חופשי גדול יותר לצורך מתן אפשרות טובה יותר לבצע טיול עצמאי בשבילי הטיול הרבים באזור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל