בית חב״ד אתונה Chabad house ”הרב מנדל והרבנית נחמה!“
טיילנו בחודש נובמבר שלושה זוגות באתונה ורצינו להגיד תודה רבה לרב מנדל והרבנית נחמה! חווינו שבת מיוחדת במינה! מהנה! הרגשנו כמו משפחה. אוכל ברמה גבוהה! כייף גדול שיש אנשים כמוכם שפותחים את הלב שלהם לישראלים שנמצאים בחו''''ל ונותנים אווירה של בית חם!
אין לנו ספק שנחזור להתארח שוב בעזרת השם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל