תחבורה ציבורית ומוניות בלונדון ”טרוול כארד לעומת אויסטר“
ברור שכדאי לעשות לפחות אויסטר בלונדון. משלמים כפיקדון 5 פאונד בשביל הכרטיס, וכשמסיימים, מקבלים את הכסף חזרה. טוענים את הכרטיס בכסף, ואת העודף (עד 10 פאונד) בסוף גם מקבלים חזרה. והנסיעה הרבה יותר זולה מתשלום בלעדיו. דומה לרב קו שבארץ. אפשר לעשות את זה במכונה בכל תחנת מטרו, זה לא אישי.
את הטרוול כארד אפשר לעשות רק ב-National Rail Stations (יש סימן של התחנות גם במפת המטרו הרגילה). משלמים 32 פאונד לאיזורים 1+2 לשבוע וזה כמו חופשי חודשי (אבל שבועי). צריך להביא תמונת פספורט. בדקו תוספת מחיר לאיזורים אחרים, אם אתם צריכים. היתרון של זה, שמקבלים חוברת עם 1+1, הם קוראים לזה Two-For-One. משום מה ראיתי שאנשים כותבים שצריך להדפיס את השוברים לאטרקציות מראש, לא צריך. פשוט באים עם החוברת והם מורידים וואוצ'ר אחד באטרקציה.האטרציות הנכללות מפורטות בלינק הבא: www.daysoutguide.co.uk
אנחנו היינו רק ארבעה ימים, אבל עשינו טרוולכארד בגלל האטרקציות. כמובן שאחר כך נוח שכל הנסיעות במטרו ובאוטובוס חופשיות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל