קולדיפ צ'והאן ”הנהג kuldeeep צפון הודו“
יצאנו שני זוגות לטיול ג'יפים בחודש ספטמבר למשך 17 יום עם הנהג קולדייפ ונהנינו מאוד.הבחור הוא אדם הגון אדיב ישר נקי נהג מעולה ובעל חוש הומור מדבר מעט עברית ומכיר את המנטליות הישראלית. ראוי לציין כי הוא רק נהג ולא מדריך למרות שיש לו רקע כללי על הודו כך שלפני הטיול צריך להכין שעורי בית על המסלול. הוא היה גמיש לבקשות שלנו והשתדל לעשות אותם ללא כל בעיה. ניתן להתקשר אליו דרך הווטספ ולקבל את כל האינפורמציה שצריך לגבי הטיול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל