אחמד מסטרחי ”עקבה, ואדי רם ופטרה- אחלה טיול“
יצאנו שתי משפחות (13 איש) . הזמנו מלון לבד ב-Booking אבל בגלל שהבנו שהירדנים לא מאשרים כניסה בלי סוכן יצרנו קשר עם אחמד (קיבלנו המלצה דרך חברים) . אחמד מאוד תקשורתי, זמין מאוד בווטסאפ, הרבה סבלנות לכל השאלות. ביקשנו יום טיול בפטרה ויום בוואדי רם והוא ארגן הכל (הסעה ממעבר הגבול, כל הטיולים קומפלט וגם החזרה למעבר הגבול מהמלון) כשהשוונו מחירים עם סוכן אחר הוא היה קצת יותר יקר אבל החלטנו ללכת עליו כי התשובות שלו נראו לנו יותר “תפורות”. אחמד לא מדריך בעצמו בטיול- הוא שולח מדריך אחר. לא יודע אם זה המדריך הקבוע שלו. הוא היה בסדר אבל הייתה קצת תחושה של Gh וחבל. בסה”כ טיפול מסודר וענייני. הכינו את עצמכם לתת הרבה טיפים (לכל הנהגים, למדריך ולאחמד עצמו)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל