המדריך דויד קובוס ”מדריך יליד המקום סימפטי ודובר עברית רהוטה“
היינו 3 זוגות והצטרפו אלינו עוד 4 מטיילים לסיור ברצלונה הקלאסית, דויד התגלה כאדם מאוד חביב ובקיא בהיסטוריה של ברצלונה, סיירנו במקומות שיום קודם עברנו ולא ידענו שהם שם, על כל מקום דויד ידע לספר את ההיסטוריה שלו כך שהיה מאוד מעניין ומהנה, בסוף הוא נתן טיפים לשאר ימי הטיול וענה על כל השאלות שהפנו אליו. מאוד מומלץ אבישי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל