המדריך ליאור אביב ”מדריך מדהים בפירנצה“
הגעתי אליו דרך טיפים בלמטייל, ההמלצות היו נפלאות והחלטנו שהפעם אנחנו לוקחים לנו מדריך שיתן לנו פרספקטיבה שונה ממה שחווינו בעבר במקום. חומד של בחור, הגיע בדיוק בזמן, מקסים, שופע חוש הומור שהדביק את כולנו. אפילו בני בן ה-17 שהיה די “מבואס” מהרעיון שלטייל עם מדריך במוזיאון נהנה ממנו מאוד. ההדרכה הראשונה היתה במוזיאון אופיצי. הוא קיפץ לו בקלילות בין החדרים השונים, בין התמונות והפסלים השונים בחן ושנינות ועניין אותנו במידע הרב ששפע ממנו.
העברנו איתו כשלוש שעות במוזיאון מבלי שנרגיש עייפים או משועממים. לאחר מכן יצאנו לרחובות, הוא הראה לנו גם אמנות רחוב והמליץ על מסעדות. לצערנו לא היה לנו מספיק זמן איתו… ממש רצינו לאמץ אותו! לדעתי הבחור הוא ממש חובה וממליצה עליו בכל לב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל