טברנה דיאוניסוס ”מסעדת דגים טובה מאוד“
היינו ביולי 2018 בבודפשט. אכלנו במסעדת הדגים Taverna Dionysos.מסעדת דגים ופירות ים. האוכל טעים מאוד ועשיר והמחיר סביר כמו בארץ. המסעדה נמצאת ברחוב הראשי ממש קרוב מאוד לדנובה. מסעדה גדולה וגם אפשר לשבת בחוץ.בערב מלא לכן מומלץ להזמין מקום.בצהריים ואח”צ אין צורך.מלצרים אדיבים. ממליצה לבקר בה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל