מסלול חד יומי בטנריף ”טרק במסקה“
היום מסלול למטיבי לכת, ירידה ממסקה לכיוון Los Gigantis. ירדנו למרינה של Los Gigantis ודרך חברה בשם Nashira Uno הזמנו לנו את הסירה (20 יורו לזוג) שתאסוף אותנו בסיום המסלול. לקחנו מונית (25 יורו) שהביאה אותנו לכפר מסקה לתחילת המסלול. וזה היה מסלול הליכה שלא אשכח אותו לעולם. מסלול כל כך אתגרי בשבילי שהרגשת סיפוק עצומה מלאה אותי עת הגיענו לסיומו.
הירידה לערוץ הנחל מגובה של כ- 800 מטרים, על סלעים, שבילים, בין אבנים, על מים, דרכים לא מסומנות בבירור. מסביבנו הרבה תיירים מגרמניה ומבריטניה המדלגים על הסלעים כאיילות... ישנן המלצות באתר המגדירות את המסלול כבינוני עם הליכה של כ- שלוש שעות. מבחינתינו, המסלול היה למטיבי לכת בדרגה הגבוהה ביותר. להפתעתינו הרבה, ישנם אנשים שסיימו את המסלול בירידה ומיד עלו אותו בחזרה... לנו זה נראה הזוי ביותר...
המסלול לקח לנו כ-5 שעות שבסיומן זכינו לראות את האוקינוס ממולנו ואת האנשים המחכים לסירה שתחזיר אותם לעיירה. כמובן היו גם כאלה שהתרחצו להם בים וגם כאלה שרבצו להם בחוף עם החול השחור. שעת האיסוף נקבעה לנו ל- 15:30 אבל בשעה 15:00 באה סירה ואספה אותנו. השיט בסירה עם הצוקים המדהימים של Los Gigantis לשמאלנו, חוויה אדירה. מי שמעוניין לקרוא יותר על המסלול שלנו באי טנריף, יכול להיכנס לבלוג שכותרתו "שבוע מטריף באי טנריף".
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל