תקשורת ואינטרנט בארצות הברית (ארה"ב) ”המלצה לבעלי מחשב נייד“
מומלץ לקחת את המחשב הנייד לחו``ל. היתרון: אינטרנט אלחוטי שמאפשר לתקשר עם המשפחה והחברים בארץ. אנחנו קנינו ב- 20 דולר שיחות של SKYPE. זול ושומעים היטב את הצד השני. החיסרון שלו, שהוא עובד רק כאשר יש אינטרנט (ואולי אתם רוצים להתנתק לגמרי, הו, אז זה סיפור אחר). יתרון נוסף הוא האפשרות להוריד תמונות יום יום מהמצלמה הדיגיטלית אל המחשב, כך ניתן לצלם המון תמונות. רצוי לקחת תקליטורים ריקים ולצרוב גם עליהם את התמונות כדי שיהיה גיבוי מלא לתמונות ובכלל לכתוב על גבי המחשב את סיפור המסע שלכם (נו, טוב, אתם יכולים לכתוב גם ידנית). כמו כן ניתן לראות סרטים במחשב. החיסרון במחשב: שצריכים לסחוב אותו בתרמיל, אלא אם אינכם דואגים שיגנבו אותו.
אנחנו עשינו מעשה וקנינו מחשב נייד משומש עם מסך 12, מספר חודשים לפני הטיול. אנחנו מרוצים ממנו עד עכשיו ובטיול הוא שימש אותנו למופת. היתרון במחשב זה שאפשר להוריד אותו ממשטח העגינה שלו ולסחוב רק את המחשב שגם מתחבר לחשמל וגם ניתן לחבר אליו דיסק און קי ומקרופון. רק את הדיסקים אי אפשר להכניס למחשב עצמו אלא רק כשהוא מחובר למשטח העגינה. החברה ממנה קנינו את המחשב נותנת עליו אחריות והמחשב שמקבלים משודרג עם תוכנת הפעלה לפי בקשתכם והתוכנה חוקית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל