מריוס כאטאלין ”מומלץ בחום!“
מריוס ליווה אותנו והסיע אותנו שלושה ימים ברחבי רומניה. הוא מדבר אנגלית ברורה, נעים ואדיב מאוד, חברותי ואמין.
בנוסף, מריוס עזר לנו לתקשר במקומות שבהם התקשינו בגלל פערי השפה. הוא מאוד אכפתי, ובזכותו הטיול פשוט ויעיל יותר.
ולמכורים שבחבורה - יש לו ווייפיי באוטו.
בקיצור, מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל