מלון אולימפיק לגון ריזורט ”מלון אולימפיק לגון ריזורט בפאפוס“
חזרנו השבוע משהות של שבוע במלון אולימפיק לגון ריזורט. המשפחה המורחבת כללה 3 דורות - סבא וסבתא, ילדים ונכדים.
האירוח האיכותי והמעולה היה על בסיס הכל כלול. המלון אינו חוסך במשאבים על מנת להפוך את החוויה הרב דורית למושלמת ובלתי נשכחת. הנכדים נהנו ממגוון בריכות, מגלשות וחדרי משחק לילדים שסיפקו את כל תחומי העניין. האוכל היה איכותי ובשפע. הברים המפוזרים בין הבריכות סיפקו את כל סוגי המשקאות והקוקטיילים האפשריים וכל ערב היתה תכנית בידור מושקעת וברמה גבוהה. כל הצוות אדיב באופן חריג ויוצא מגדרו כדי לתת לאורח תחושה שהוא במרכז. התוצאה היא שאין כל סיבה או רצון לצאת כל זמן השהות מהמלון.
סיימנו את השהות בתחושה שעוד נחזור לשם ועם זכרונות ותמונות מתוקים. מומלץ ביותר.
בילוי נעים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל