המדריך תומא קטאלין ”מדריך מצויין“
היינו שמונה מבוגרים בטיול בקרפטים ביולי 2016. תומא אסף אותנו משדה התעופה, הדריך במקצועיות וגם בהומור. אדם אמין ואחראי. בנינו את מסלול הטיול איתו ביחד.
הרכב היה מעולה, ההמלצות שלו שימושיות. מדבר אנגלית וגם עברית. היינו מאוד מרוצים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל