הסעות ציון סופיאב ”נהג אדיב ונחמד“
אנחנו משפחה שהיינו צריכים הסעה בלילה מהמלון לנמל התעופה. בהתחלה חשבתי לסגור עם השטאל של המלון אבל אחרי כל ההמלצות שראיתי בלמטייל החלטתי לפנות לציון ואני לרגע לא מתחרט.
מעבר לעבודה שהוא היה זמין תמיד והגיע בזמן ועם רכב גדול מאוד לאסוף אותנו, הוא היה מאוד נחמד ושמח לתת הרבה טיפים. הייתי צריך לברר הרבה פרטים לפני הטיול שאי אפשר למצוא באינטרנט, ריכזתי לעצמי הכול וטילפנתי אליו בוואטס אפ לפני הנסיעה והוא ענה בסבלנות ובאריכות לכל השאלות שלנו. מומלץ ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל