המדריך אהוד ”מדריך מעולה שיצר חוויה מדהימה“
הייתה לנו הזכות להשתמש בשירותיו הטובים של אהוד בטיול נהדר ברומניה.
טיילנו משך שבוע ימים, במגוון ערים ברחבי רומניה. בכל הטיול התנהל אהוד כמקצוען אמיתי תוך שהיה דייקן, סבלן ואדיב.
אהוד נדרש בטיול שלנו לבצע שינויים בשל אילוצים שלנו, והתמודד עם דרישות אלה בהצלחה, תוך שזכינו לבקר בפסטיבל הבירה, מופע אבירים, שמורת דובים ובריכות דגים.
אהוד התגלה כדייג מחונן, וכן כצלם מקצועי, והכול תוך אדיבות, סבלנות ומקצוענות.
אהוד הוא מדריך בדרגה אחת מעל כולם. מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל