מסלול בן שבוע-שבועיים בקייפ טאון ”מסלול ל-8 ימים בקייפטאון“

אין בעיה להיות בקייפטאון 8 ימים- נורא תלוי אם אתם בקטע של בילויים עד מאוחר/ ים. בסופ``ש יש אחלה בילויים - דיסקוטקים / פאבים ויום למחרת קצת קשה לתפקד ....

קייפטאון: יום 1- הר שולחן - לי זה תפס יום שלם כיוון שטיפסתי מלמטה וביליתי 4-5 שעות בפיסגה (בשני הצדדים) הנוף מלמעלה מדהים. ניתן לטפס מנקודת הרכבל בערך 2-3 שעות לפיסגה, מומלץ בכל מקרה לרדת ברכבל. או כמו הרבה טיילים לעלות ולרדת ברכבל.

יום 2 - האזור המוסלמי - malay (אני לא התלהבתי יותר מדי), רח` long st עם הרחובות הצדדיים ובתי הקפה, למיניהם, המבצר ליד תחנת הרכבת- חביב, מוזיאון השואה-מומלץ.

victoria & alfred water front - הנמל פשוט אחלה מקום להסתובב בערב וביום, בסופ``ש יש הופעות משעה 11:30-12 של כל מיני אמנים באמפי הקטן, מהנמל יוצאים גם ל-roben island. לפעמים צריך להזמין יום לפני.

שוק הפשפשים - ביום א` greenpoint.

יום 3 - חופים באזור camps bay.

יום 4 - cape of the good hope בשילוב saimon town (פינגווינים). אפשר את cape לעשות במאורגן באוטובוס / אופניים.

עד לפה ניתן גם לדחיסה ב- 3 ימים!

אם אתם משוחרי היין- ניתן להעביר זמן בסטלנבוש או לקחת טיול יום מאורגן למסע טעימות מקייפטאון.

יש סיורים בבוקר ואחה``צ לאזורי העוני בקייפטאון.

בימים הנוספים: נתיב הגנים - מדובר באזור יפה. לא חייבים לעשות את כל הפארקים, השמורות והחופים. אנחנו גם היינו קצת לחוצים בזמן וכיוון שלא ידענו כמה זמן נשהה בכל מקום / מה נספיק - ביום הראשון נסענו איזה 11 שעות, יום למחרת המשכנו עד tsisikama - ואז התחלנו לחזור ועצרנו במקומות שנראו לנו בהתאם לזמן שנשאר.