חדשות תיירות ותעופה

הישראלי המכוער מכה שנית: תקרית דרמטית וחריגה בטיסת אל על לפריז

נוסעת בטיסת אל על LY323 לפריז, הורדה מהמטוס בליווי שוטרים רגע לפני ההמראה, לאחר שגרמה לסכנה ממשית לשאר נוסעי הטיסה
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: הישראלי המכוער מכה שנית: תקרית דרמטית וחריגה בטיסת אל על לפריז
צילום: depositphotos/ CeriBreeze

ביום חמישי האחרון (6/6) אירעה תקרית חריגה בנתב"ג - טיסת אל על לפריז כבר עזבה את הגייט, והחלה להתקדם לקראת ההמראה, כשריח של עשן החל להתפשט בתא הנוסעים.

לאחר בדיקה, תפסו אנשי הצוות את אחת הנוסעות מעשנת בשירותים, זאת לאחר שמוקדם יותר אותה נוסעת סירבה להישאר במושב ולהישמע להוראות הדיילים.

כתוצאה מכך, החליט הטייס לחזור לגייט ולדווח על התקרית לרשויות האכיפה, שכן עישון במהלך טיסה, מלבד היותו מטרד, מהווה סכנה אמיתית וממשית לנוסעים. הנוסעת כאמור הורדה מהמטוס ולוותה על ידי שוטרים בחזרה לטרמינל.

תגובת אל על: "במהלך היערכות להמראה בטיסת אל על LY323 מתל אביב לפריז, אירעה תקרית של עישון בתא השירותים על ידי נוסעת. צוות האוויר של אל על טיפל באירוע, לרבות הזמנת רשויות אכיפה והנוסעת הורדה מהמטוס. חברת אל על רואה את האירוע בחומרה ונוקטת בכל האמצעים הנדרשים על פי הנהלים והחוק, בתיאום עם רשויות האכיפה הרלוונטיות. אנו מגלים אפס סובלנות לתקריות מסוג זה ונמשיך לדאוג לבטיחות נוסעינו וביטחונם".