צימרים בשוויץ - מקומות הלינה המומלצים

שוויץ התברכה בטבע עשיר, הרים, קרחונים, אגמים, מפלים – המתמזגים לנופים עוצרי נשימה. מלבד לינה במלונות, אם ברצונכם לראות את שוויץ בשיא תפארתה, כדאי לבחור מקום לינה מחוץ לעיר וכך להרגיש את הטבע באמת מקרוב. בכתבה הבאה, המלצות של גולשי האתר על צימרים בשוויץ.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: צימרים בשוויץ - מקומות הלינה המומלצים
© יעל כפיר

צימר The Hayloft באלפים הברניים

The Hayloft הוא צימר המנוהל על ידי גבר שוויצרי, אשר חי מספר שנים באנגליה, הכיר שם את אשתו והם חזרו יחד לשוויץ. בשולי העיירה Kandersteg באלפים הברניים, הם קנו את הצימר הזה, הנמצא במקום פסטורלי ביותר. הבית שופץ וקיימים בו חדרים לזוגות ולמשפחות. הזוג דובר אנגלית רהוטה והם מאוד נחמדים. ארוחת הבוקר ביתית וחביבה.

צימר Sabina & Alberto Dotta בקנטון ברן

הבית נמצא במקום מבודד, על הר בקנטון ברן (Bern), בדרך בין בלינזונה לאזור אינטרלקן. החדר ביתי, נקי, נעים ונחמד. בעלת הבית, סבינה, היא אישה חמה ומארחת למופת. ארוחת הבוקר כוללת גבינות שונות, נקניקים, ריבות, דגני בוקר, לחמניות, קרואסונים, פירות, מאפינס, שתייה חמה וקרה. מחוץ לחדר ניתן ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם.

אינטרלאקן. צילום: יעל כפיראינטרלאקן. צילום: יעל כפיר

צימר Heidi Maag בשפיץ

צימר בעיירה שפיץ (Spiez), קרוב לאגם תון (Thun). הצימר שייך לזוג מבוגר וחם. החדר הוא בעל כניסה נפרדת וניתן ליהנות ולשבת בגינה של הזוג. הנוף לאגם תון הוא אמנם לא רב, אך הנוף מסביב מקסים, בסביבה פסטורלית ושקטה. ארוחת הבוקר נערכת במטבחם והיא מגוונת ועשירה.

• כתובת: Eigerweg 24 ch 3700 Spiez BE
  • טלפון: 41336544626
  • אתר אינטרנט: www.bnb.ch/index.php

צימר BnB Haus im Löchli בלוצרן

צימר BnB Haus im Löchli בלוצרן (Luzern) הוא צימר קטן ומושקע עם שני חדרים זוגיים. הצימר ממוקם בפרברים של לוצרן, קרוב לרכבל לפילטוס. קיימת אפשרות לתוספת ארוחת בוקר במחיר סמלי. חשוב לציין כי בני הזוג, שהצימר בבעלותם, אינם דוברי אנגלית טובה.

צימר Katharina & Lieslotte Lehmann & Sigrist באזור אינטרלאקן

הצימר Katharina & Lieslotte Lehmann & Sigrist נמצא כחצי שעה נסיעה מאינטרלאקן, חצי שעה מהעיר טון וכשעה מברן, בדיוק במרכז העניינים. הצימר ממוקם על גבעה והנוף הנשקף מהמרפסת הוא מדהים, של נוף האגם וההרים המושלגים. בצימר זה חדר אחד עם שתי מיטות זוגיות, שירותים צמודים ומקלחת, מגבות, מצעים ואפילו משקפת. ארוחת הבוקר עשירה וכוללת מיני גבינות, נקניקים, מיץ תפוזים טרי וכדומה.

תון. צילום: יעל כפירתון. צילום: יעל כפיר

צימר Magdalena & Pius Rinderer באגם קונסטנץ

הצימר Magdalena & Pius Rinderer ממוקם קרוב לשטיין אם ריין (Stein am Rhein), עיר הממוקמת על הגדה הדרומית של הריין, בין המפלים לאגם קונסטנץ (Konstanz). הצימר כולל חדר גדול להורים, מטבח המאובזר היטב עם מיקרוגל, מדיח כלים, מכונת כביסה. בצימר חצר נעימה, פינת ישיבה, מנגל, פינג פונג, כדורגל שולחן, ואפילו סוסים המעשירים עוד יותר את הנוף בסביבה. בקומה השנייה קיימים שני חדרי שינה לילדים ועוד אמבטיה גדולה. ארוחת הבוקר יחסית פשוטה וכוללת לחם וגבינות.

• כתובת: Bleuelhuserstrasse 19 CH-8259 Kaltenbach
  • אתר אינטרנט: www.bnbbodensee.ch

צימר Viktor & Renate Bachmann & Babic מחוץ ללוצרן

הצימר Viktor & Renate Bachmann & Babic נמצא באזור כפרי ויפהפה מחוץ ללוצרן ב-Hellbühl, במרחק של כ-20 דקות נסיעה. הצימר הוא בית עתיק, בן כ-400 שנה, שעבר שיפוצים. בצימר חדרים גדולים ומרווחים מאוד. כמו כן, בסלון המרכזי קיימת מרפסת שצופה לנוף חקלאי מקסים ואף ללוצרן עצמה. בנוסף, ישנו מטבח מרכזי גדול לשימוש האורחים. סביב החווה יש הרבה בעלי חיים כמו פרות, סוסים, ברווזים, ארנבות וחמורים, כך שילדים ודאי ייהנו במקום. רנטה וויקטור, בעלי הבית, הם אנשים חמים ונחמדים מאוד. ארוחת הבוקר טובה ומוגשת במרפסת הצופה לנוף הנהדר.

צימר Erika & Ruedi Luscher בתון

הצימר Erika & Ruedi Luscher ממוקם כ-10 דקות נסיעה ממרכז העיר תון (Thun). הבית נמצא בשכונה שקטה ושייך לבני זוג פנסיונרים. החדרים שלהם אמנם מעט קטנים, אבל נקיים ומסודרים. השירותים במקום משותפים. בני הזוג מגישים ארוחת בוקר טעימה.