מידע שימושי על לינה

אף על פי שתיירים ואוהבי בילוי אחרים לא ממש הולכים לישון בברצלונה, כדאי בכל זאת לדעת מעט על המלונות הפזורים בכל חלקי העיר. ניתן לחלקם לפי האזורים הבאים: אזור הרמבלה והרובע הגותי, אזור פלאזה אספניה ותחנת הרכבת סאנטס והאזור החדש. סלבה דל מאר, אזור האישמפלה ואזור הדיאגונל.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: מידע שימושי על לינה
Depositphoto/Boule

איפה כמה ולמה

ההיצע הרב ביותר של המלונות נמצא באזור הרמבלה והרובע הגותי, שם יש מלונות בכל הרמות. קל להגיע מכאן לכל חלקי העיר, אבל חלק מהמלונות מיושנים ומתוחזקים ברמה נמוכה, וכדאי גם לקחת בחשבון את הרעש הנגרם מהקרבה לרחובות הראשיים. באזור תחנת סאנטס ופלאזה אספניה נמצאים מלונות חדשים יותר בכל הרמות, גם הם מקושרים היטב במטרו. המרחק מהם לפלאזה קטלוניה הוא כ-15 דקות לערך במטרו. המלונות באזור סלבה דל מאר חדישים ונוחים, אך מאוד מרוחקים ממרכז העיר. אין שם תחנת מוניות ועל כן צריך להזמין מונית ממרכז העיר.

המלונות באזור הדיאגונל הם המלונות המפוארים ביותר בעיר, ורובם מסווגים כארבעה וחמישה כוכבים. המרחק מהם לתחנות המטרו הוא כעשר דקות הליכה, ובמטרו עד לפלאזה קטלוניה עוד 15 דקות. לצעירים מציעה ברצלונה עשרות הוסטלים עם לינה משותפת או לינה בחדרים פרטיים במחירים זולים. עדיף להזמין מהארץ דיל הכולל מלון וטיסה, כי זה יוצא הכי זול. חשוב לזכור כי בברצלונה, ככלל, קיים מחסור בחדרי מלון ברוב ימות השנה.

לשכת התיירות בפלאזה קטלוניה היא המקום לברר אם יש מקומות לינה ביום ההגעה ואילך. לא ניתן להזמין מראש. על השדרה הראשית של ברצלונה, הרמבלה, יש הרבה אכסניות במחירים זולים. החדרים נקיים ויש מקלחות ושירותים אישיים, ובקיצור - ממש סביר.

המומלצים

הכי יוקרתי שיש! - מלון ריץ (Ritz) הוא המקום בשביל ליהנות מברצלונה בסגנון מלכותי. זהו מלון נפלא ברמה גבוהה, מהטובים באירופה כולה. 161 חדרים באבזור מלכותי ממוקמים במרכז ברצלונה. והמחיר? סביר להניח שמ- 500 דולרים לחדר לא יחזירו לכם עודף.
 טלפון: 93185200.

גרנד הוטל כריסטינה - נמצא בשדרות דיאגונל במרכז העיר, מודרני וסימפטי, בהחלט מומלץ!
 טלפון: 936800217

לינה בסגנון עתיק - מלון אוריינטה - (Oriente) נמצא בבניין עתיק בשדרות רמבלה 45, ובמילים אחרות: "במרכז של המרכז". החדרים נוחים, השירות מצוין, אבל כיוון שמדובר במלון מבוקש צריך להתאזר בסבלנות, לפעמים קצת צפוף בלובי.
 טלפון: 933022558.

מצוין ב-140 דולרים - אבנידה פאלאס - Avenida Palace הוא מלון מצוין הנמצא במרכז העיר ומחיר חדר בו מגיע ל140- דולרים.
ככלל - האזור המומלץ ללינה הוא כיכר קטלוניה וצפונה במעלה רחוב פסאו דה גרסיה . גם שדרות הרמבלה מתאימות, אך לא קרוב מדיי לנמל. ברובע הגותי ניתן למצוא מלונות שלושה כוכבים במחירים סבירים .
 טלפון: 933019600.

מיקום פנטסטי! - מלון רגינה (Regina) נמצא ברחוב, Bergara 2, היוצא מכיכר קטלוניה. זהו מלון נחמד מאוד, והמיקום פנטסטי.