לאחר שלוש שנים בהן הייתה סגורה לתיירים בעקבות מגפת הקורונה, סין קוראת לתיירים לשוב ולבקר במדינה. החל מהיום (15.3.23) סין תחדש את הנפקת כל סוגי הוויזות לתיירים, לצד מתן אפשרות לכניסה למדינה ללא ויזה במסגת קרוזים לשנגחאי והאי היינאן.
לצד הנפקת ויזות חדשות, הרשויות בסין יכבדו גם ויזות של תיירים שהונפקו לפני סגירת הגבולות במדינה ב-28 במרץ 2020.
הצעד הצפוי מגיע בהמשך להכרזת הממשל הסיני על ניצחון המדינה בהתמודדות עם הנגיף ונסיגה ממדיניות אפס קורונה, שהובילה לשפל כלכלי במדינה ולביקורת קשה מצד האזרחים והמערב.