חדשות תיירות ותעופה

זה המגדל האייקוני בלונדון שיוסב למלון מפואר

אחד הסמלים המפורסים של לונדון, מגדל הבריטיש טלקום ׁ(BT) צפוי להפוך בקרוב למלון. בעסקה של 275 ליש"ט, נרכש המגדל על ידי ענקית המלונות האמריקאית MCR HOTELS, שצפויה להפוך את המגדל לבית מלון מפואר, בצעד שייקח לפחות מספר שנים
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: זה המגדל האייקוני בלונדון שיוסב למלון מפואר
צילום: depositphotos_claudiodivizia

מגדל בריטיש טלקום (BT) הוא מהסמלים היותר מזוהים עם לונדון. המגדל שמתנשא לגובה 177 מטרים, החל לפעול בשנת 1956 ושימש כמגדל תקשורת על בסיס תמסורת מיקרוגל. לזמן מה, היה המגדל המבנה הגבוה ביותר בלונדון, כשלצידו נבנה המגדל השני הגבוה ביותר בבריטניה, מגדל רשות הדואר. בהווה משמש המבנה כמגדל תקשורת המבוסס על סיבים אופטיים, וגם כמקום מושבה של מסעדה מסתובבת עם נוף פנורמי לעיר.

אלא שבקרוב מאוד ייתכן שהמגדל האייקוני יהפוך לבית מלון מפואר במיוחד. ענקית המלונות האמריקאית, MCR HOTELS שמפעילה כ-150 בתי מלון בארה"ב ולונדון, הודיעה כי רכשה את המגדל המפורסם בעלות של 275 מיליון פאונד (350 מיליון דולר). החברה, שמחזיקה גם במלון דה ניו יורקר ומלון TWA בנמל התעופה ג'ון פ. קנדי, עתידה להסב את המגדל לבית מלון מפנק, שעל עיצובו יופקד האדריכל הבריטי תומס הת'רוויק.

מאחר שהמגדל עדיין נמצא בשימוש ויידרשו מספר שנים כדי לפנות את הציוד המורכב השוכן במגדל, מסתמן כי המלון המדובר לא יושק בעתיד הקרוב.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?