מכירים את סוצ'י? 4 בלוגים שימושיים שכדאי לקרוא לפני הביקור

אולי עוד לא שמעתם על היעד החדש שהישראלים נוסעים אליו יותר ויותר, אבל אם אתם בעניין של לגלות מקום חדש, עם טיסה ישירה ומשתלמת, כדאי לכם לקרוא מה כתבו הגולשים שלנו שחזרו משם
יעל כפיר מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מכירים את סוצ'י? 4 בלוגים שימושיים שכדאי לקרוא לפני הביקור
צילום: Depositphotos

תעלומת הפתק הלבן בסוצ'י

עינת גרוסברונר נסעה לחופשה כיפית עם אמה ואחותה בסוצ'י, וחזרה עם שלל המלצות שימושיות עבורכם. הטיול התחיל מעלייה לפארק גורקי היפהפה, ביקור בחוות כלבי ההאסקי סיבירי, משם לעיירה רוזה חוטור, קפיצה לאדלר, לכפר האולימפי, לסקיי פארק הקופצני ולקראת השקיעה לתצפית פנורמית מקסימה מהר אחון.

“סוצ'י היא עיר הקואצ'ינג והספורט. היא נבנתה ברובה לקראת אולימפיאדת חורף 2014 וזאת הנשמה, הגדולה והייחודיות שלה. אני ממליצה להקדיש את מירב הביקור להרים המדהימים ולתשתיות שנבנו לקראת המגה אירועי ספורט שסוצ'י אירחה”

מה לא כדאי לפספס: אל תחמיצו את הבית ההפוך, הנמצא על הגדה הימנית. אם תישארו עד שעות הערב, תוכלו לראות הופעות חינם על הבמה, שניגלת מול הכניסה. בנוסף, רכבל רוזה חוטור, הוא היחיד שפתוח בלילה. תוכלו לעלות אליו ולצלם את השקיעה.

מה מפתיע: מה קורה אם מאבדים את הפתק הלבן של רשות ההגירה הרוסית...

חופשה נפלאה מלאת אדרנלין

גולן ש. יצא לחופשה משפחתית קצרה בסוצ'י וחזר עם שלל טיפים והמלצות למי שמגיע לאזור. הטיול התחיל באתר הסקי רוזה חוטור, בילוי בפארק החבלים ועוד אטרקציות מגניבות, כמו קיר טיפוס ומסלול גלישה על אבובים. בהמשך בילו בפארק מים מקורה, פארק ההרפתקאות SkyPark, אתר הסקי גורקי גורוד, מפלי Polikaria ועוד!

“חיפשנו מקום מיוחד שישלב טיסה קצרה, תרבות שונה ומגוון אטרקציות וטיולים, שאותם נוכל לשלב עם מנוחה. אולי העובדה שהעיר סוצ'י הייתה אחת מהערים הרוסיות שאירחו את המונדיאל האחרון ואולי סתם צדה את עיניי מודעת פרסום באינטרנט, אבל לפתע זה נראה לי המקום שעונה על כל הקריטריונים שלנו בהתאמה מלאה ומרגע לרגע בעודי לומד את מגוון האפשרויות הבנתי עד כמה הבחירה הייתה נכונה. בדיעבד, היא בהחלט הייתה נכונה”.

מה לא כדאי לפספס: פארק ההרפתקאות SkyPark מציע אינספור אטרקציות אקסטרים החל מחציית הגשר בהליכה דרך קפיצות בנג'י בשני גבהים, נדנדות אויר, אומגה מצד לצד במקביל לגשר, טיול מצוקים ופארק חבלים מצויין.

מה מפתיע: המחיר!

וכך חלפו שישה ימים בהנאה

אורית חיפשה חופשה משפחתית בימי הקיץ וההחלטה נפלה על סוצ'י ברוסיה. את המלון הם לקחו בעיירת הסקי רוזה חוטור. את הביקור הם התחילו במתחם Galaktika משם לאדלר ולכפר האולימפי ולעיירה סוצ'י, פארק ריביירה, עמק האגדות וגורקי.

“מתברר שסוצ'י יפיפיה בנופיה הקסומים ומתאימה לכל גיל באטרקציות האפשריות בה. וכמובן מוכיחה שגם בעונה ה"בוערת והחמה" משפחה יכולה לנפוש במחירים שפויים”.

מה לא כדאי לפספס: הנסיעה ברכבל הפתוח מעל נוף מהמם של יערות ומפלוני מים וכן מסלולי הגלישה על אבובים.

מה מפתיע: מופעים של דולפינים וכלבי ים.

סוצ'י היפה עם אטרקציות רבות

רחל לבון לא חשבה בכלל להגיע לסוצ'י, אבל ניצלה את ההזדמנות לטוס לחופשה קצרה וזולה. היא לנה במרכז העיר ושוטטה לאורך הטיילת, בתחנת הרכבת, בכנסייה ובין הגנים והפארקים המטופחים בעיר.

"סוצ'י לא היתה במגירת חלומותי ואפילו לא בתחתיתה . חג שבועות עמד בפתח - גיסי צלצל ושאל אם אני רוצה לטוס לסופ”ש ארוך לסוצ'י במבצע .רק יום חופש אחד מהעבודה – קפצתי על המציאה".

מה לא כדאי לפספס: הביקור בקורביטה – אתר יפיפה עם בריכות טבעיות שנשפכות זו לזו שאפשר גם לרחוץ בהן

מה מפתיע: שדות התה היפים בדגומיס

לקריאת הבלוג המלא »

בנוסף, יש לנו שלל טיפים באתר מגולשים שחזרו מביקור בעיר, אם אתם רוצים לקרוא המלצות על מלונות, אתרי סקי, מסעדות ועוד, היכנסו לקרוא טיפים על סוצ'י »