”אושן באסקט “
לחובבי פירות ים מסעדה חובה ליד חוף קורל ביי. פלטות גדולות של פירות ים או סושי.
שווה לנסוע מהעיר כ-20 דקות צפונה. חוויה במחירים סבירים בהחלט.
קרא עודלחובבי פירות ים מסעדה חובה ליד חוף קורל ביי. פלטות גדולות של פירות ים או סושי.
שווה לנסוע מהעיר כ-20 דקות צפונה. חוויה במחירים סבירים בהחלט.
קרא עודהלכנו למסעדה בעקבות המלצה ולא הצטערנו!
המנות גדולות מאוד ויצא לנו לארבעה אנשים כ-60 אירו כולל שתיה.
הזמנתי דג בגריל בעלות של 6.5 אירו שהגיע עם ירקות והיה מאוד טעים,
השאר הזמינו דגים ופירות ים וכולם היו מאוד מרוצים.
בסוף הארוחה מגישים סוכריות מנטה טעימות (כנראה להעביר את הריח של הדגים בפה;)
מומלץ מומלץ מומלץ!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג