אושן באסקט ”אושן באסקט “
לחובבי פירות ים מסעדה חובה ליד חוף קורל ביי. פלטות גדולות של פירות ים או סושי.
שווה לנסוע מהעיר כ-20 דקות צפונה. חוויה במחירים סבירים בהחלט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל