אושן באסקט ”המסעדה מציעה דגים ופירות ים במחירים מצוינים ומנות ענקיות“
הלכנו למסעדה בעקבות המלצה ולא הצטערנו!
המנות גדולות מאוד ויצא לנו לארבעה אנשים כ-60 אירו כולל שתיה.
הזמנתי דג בגריל בעלות של 6.5 אירו שהגיע עם ירקות והיה מאוד טעים,
השאר הזמינו דגים ופירות ים וכולם היו מאוד מרוצים.
בסוף הארוחה מגישים סוכריות מנטה טעימות (כנראה להעביר את הריח של הדגים בפה;)
מומלץ מומלץ מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל