”The Stanley Hotel- מומלץ!“
במהלך ספטמבר 2024 שהינו שבוע במלון. מומלץ מאוד!
החדר בקומה השביעית היה גדול ומרווח, נוף מהמרפסת של אתונה. חדרים נקיים ומידי יום מסדרים את החדרים.
שירות אדיב של אנשי הצוות במלון.
גולת הכותרת - גג המלון ועליו בריכה, מסעדה וחדר האוכל, כך שכל בוקר יכולנו לשבת על הגג, לאכול ארוחת בוקר כשכל אתונה לפנינו.
צמוד למלון יש מאפיה עם מגוון לחמים ועוגות. טעים ויפה לעין.
וכמובן, תחנת מטרו צמודה למלון ממנה יוצא הקו האדום של המטרו.