”דיס-המלצה על חברת Wowair האיסלנדית“
חשוב לי לציין שזאת לא הפעם הראשונה שאני טסה עם חברת לואוקוסט.
אנחנו זוג, טסנו עם שתי מזוודות ושתי תיקי גב בגודל סטנדרטי שמוכרים בלמטייל.
בהלוך טסנו מתל אביב לברלין עם חברת איזיג'ט, ומברלין לרייקויק עם חברת Wowair.
ובחזור טסנו מרייקויק לברלין עם Wowair, ומברלין לתל אביב עם איזיג'ט.
בצ'ק אין לטיסת החזור מרייקויק לברלין, נתקלנו בנציגה חצופה ומתנשאת שפשוט התעללה בנו.
בתחילה ביקשה לראות את המזוודות ותיקי הגב איתם אנחנו נוסעים, ולא העירה עליהם.
לאחר מכן בשקילת המזוודות נתגלה שיש לנו 3 ק"ג עודפים (שתי המזוודות שקלו ביחד 43 ק"ג) , והתבקשנו לשלם על הקילוגרמים העודפים (יש לציין שגם בהלוך הייתה אותה חריגה מזערית במשקל ולא דיברו איתנו עליה) .
בכל מקרה, ביקשתי ממנה לארגן מחדש את הדברים, העברנו חלק לתיקי היד וזרקנו כמה דברים שלא היה לנו צורך בהם וחזרנו אליה, הפעם המזוודות שקלו פחות מ-40 ק"ג ביחד, וחשבנו שלא יהיו דרישות נוספות.
אך לאחר אי ההצלחה להוציא מאיתנו תשלום נוסף על משקל, עברה הנציגה להעיר על תיקי הגב, לטענתה התיקים היו גדולים מדי, למרות שהראתי לה שהם נכנסים לתוך המתקן שלהם, ואמרתי לה שגם בהלוך טסנו עם אותם תיקים.
התשובה שלה הייתה: "אז האם אתה רוצה שאחייב אותך על התיקים גם על טיסת ההלוך רטרואקטיבית? ".
היא אמרה שהיא יכולה לתת לנו לעבור אך בעלייה למטוס יחייבו אותנו ב-160 יורו, במקום זאת אצלה נחוייב רק ב-80 יורו - ממש מבצע!
לאחר הסברים שלא נשאו פרי הבנו שאין לנו ברירה אלא לשלם.
כ-40 דקות לפני מועד הטיסה הודיעו בכריזה של שדה התעופה על עיכוב של שעתיים בטיסה. העיכוב גרם לנו לפספס את טיסת ההמשך, ולדברי שירות הלקוחות על עיכוב של פחות מ-3 שעות לא מגיע לי כל פיצוי.
קרא עוד