”מסעדת פפריקה - מומלץ“
זאת פעם חמישית שאנו מבקרים בבודפשט וכל פעם לא מצליחים להשיג שולחן. הפעם הזמנו מראש שולחן. המקום מעוצב מעץ, השירות טוב ואדיב, האוכל מעולה. אני הזמנתי מרק שום מדהים, כל המנות היו טעימות וגדולות. אין ספק שאני עוד אחזור לשם שוב.
קרא עוד