מסעדת פפריקה ונדגלו ”מסעדה מעולה שאינה מסעדת מלכודת תיירים“
לפי המלצה באתר הגענו למסעדה. פשוט מעולה. גם האוכל, גם העיצוב והאוירה. שימו לב, המנות ממש גדולות. מתאים למי שנמצא באיזור מרחצאות סצ'ני. זו מסעדה טובה שמוכרת כנראה בעיקר המקומיים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל