מסעדת פפריקה ונדגלו ”מסעדת פפריקה - מומלץ“
זאת פעם חמישית שאנו מבקרים בבודפשט וכל פעם לא מצליחים להשיג שולחן. הפעם הזמנו מראש שולחן. המקום מעוצב מעץ, השירות טוב ואדיב, האוכל מעולה. אני הזמנתי מרק שום מדהים, כל המנות היו טעימות וגדולות. אין ספק שאני עוד אחזור לשם שוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל