”מלון מצויין בבודפשט“
מיקום מצויין, סופר נקי ומסודר, חדר מרווח עם חלונות כפולים שרואים את הבזיליקה אך לא שומעים את צלצול הפעמונים, ארוחת בוקר טובה אך בלי הכנת חביתות בריסטה, למטה מגוון מסעדות, גלידה רוזה, סטארבקס ואפילו גפניקה (! ) ברגל 10 דקות לרובע היהודי, 15 ל"ואצי אוצה ".
קרא עוד