מלון סנטרל בזיליקה בודפשט ”מלון מצויין בבודפשט“
מיקום מצויין, סופר נקי ומסודר, חדר מרווח עם חלונות כפולים שרואים את הבזיליקה אך לא שומעים את צלצול הפעמונים, ארוחת בוקר טובה אך בלי הכנת חביתות בריסטה, למטה מגוון מסעדות, גלידה רוזה, סטארבקס ואפילו גפניקה (! ) ברגל 10 דקות לרובע היהודי, 15 ל"ואצי אוצה ".
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל