”מלון מצוין בוינה“
מלון מצוין מרשת מריוט. ממוקם קצת מחוץ לכביש הטבעת אבל מגיעים בקלות לכל מקום. סופרמרקט קרוב. חדר מרווח ונקי. שירות אדיב ויעיל. ממליצה!
קרא עודמלון מצוין מרשת מריוט. ממוקם קצת מחוץ לכביש הטבעת אבל מגיעים בקלות לכל מקום. סופרמרקט קרוב. חדר מרווח ונקי. שירות אדיב ויעיל. ממליצה!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג