”מעדניית אוכל טבעוני נא“
במקרה עברנו ליד המעדניה החמודה הזאת, אין שם מקומות ישיבה, וגם לא ממש מוזמנים להיכנס. מבוסס כנראה רק על Take-Away ומשלוחים. צריך להסתכל באתר או לבקש מרוקסנה, בעלת המקום, שתשלח תפריט באנגלית למייל שלכם. צריך להזמין לפחות שעה מראש ולבוא לקחת' או לשאול אם מוכנים לעשות משלוח, האמת שלא הבנתי בדיוק, פשוט שאלתי והיא שמחה לשלוח לנו למלון בערב. ותשמעו....היה מעולה! בהתחשב בזה שהכול Raw Food.
הזמנו לי ולבן שלי: מרק קרם עגבניות ובזיליקום, סלט יווני (עם גבינה עשויה מזרעי חמניות!), לזניה שהיא בעצם שכבות של פרוסות זוקיני טרי עם גבינה טבעונית ופטריות במרינדה, סושי בורגול נהדר, עוגת שוקולד מדהימה וטירמיסו נפלא. כל זה ב-84 ליי שעיגלתי ל-100 כטיפ.
קרא עוד