”המלצה על מלון NH Barcelona Centro“
המלון ממוקם במקום מצוין, במרחק הליכה קצר מכיכר קטלוניה והרובע הגוטי, הרמבלס, Casa Batllo וכו'.
ארוחת בוקר טובה מאוד: מיצים, נקניקים, גבינות צהובות ולבנות קשות.
ביצים (אפשר לבקש ומכינים חביתות במקום) , יוגורטים, גרנולה ודגנים שונים, עוגות, צורוס, לחמים. מעט ירקות כמצופה, אבל ממש ארוחה מצויינת.
החדר היה קצת קטן ולפעמים היו חסרים פריטים שונים אבל כל מה שביקשנו סיפקו לנו בצורה מהירה ונחמדה מאוד.
בחדרים קומקום חשמלי ומקרר קטן.
קרא עוד