הזמנו את הלינה במקום ל3 לילות ומאוד מאוד אהבנו את המקום. הגסטהאוס ממוקם כ7 קמ מהעיירה גוסאו.שוכן על אגם יפייפה מוקף הרים וכרי דשא.במרחק 100 רכבל שעולה לתצפית וטרקים משגעים ברכסים העליונים.ארוחת הבוקר טובה ומגוונת.לנו בחדר זוגי עם מרפסת לאגם -אין מיחים.משודרג וחדיש.הילדים קיבלו חדר טריו ישן יותר וצפוף.החוויה הכוללת -מומלץ ביותר למחפשי השקט בטבע.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג