”מסעדה טבעונית עם אוכל נהדר וזול "פחד"“
מסעדה טבעונית למהדרין עם מנות מצוינות, שווה בהחלט גיחה ייעודית, כשהגענו המקום היה מלא עד אפס מקום, המלצרים מרחפים ואדישים אבל האוכל מצוין, בעיקר הבוריטוס או איך שזה נקרא. ממליץ גם על אחד מהסלטים עם הרוטב הירוק בטעם פסטו שלהם ועל בירה מקומית, שנטען שהיא טבעונית והייתה מיוחדת וטעימה. נסו את ה”פסטה” וכמובן גם את העוגות. זכורתני שהמחיר לארוחה שופעת ורבת טעימות לארבעה זללנים היה ממש מפתיע לטובה, בכיוון הזול של הטוב. השירות במקרה שלנו היה איטי, אדיש ומעצבן, ויוה אספניה, תתעוררו. אז אוכל טעים-טעים וזול פלוס שירות על הפנים שווים ארבעה כוכבים של המישלן הפרטי שלי.
קרא עוד