מסלול עד שבוע במפלי הריין

grindagan

”ארבעה ימים בפארק אירופה והסביבה“

קרא עוד

אנחנו זוג פלוס ילדה בת שנתיים הגרים בג`נבה ונסענו לטיול בין ארבעה ימים באיזור היער השחור. הטיול שלנו התחלק ליומיים במלון של פארק אירופה ויומיים בצימר. כיוון שבחרנו תאריכים של חופש מקומי לא הצלחנו למצוא צימר באיזור בכוחות עצמנו ולכן נעזרנו מאוד בשירותיה של ג`ואן. לג`ואן יש אתר הזמנות לינה ביער השחור והיא הצליחה למצוא לנו צימר/ חווה במחיר של 50 יורו ללילה. יתרון נוסף של גו`אן הוא שאפשר לתקשר איתה באנגלית וכל האתר שלה הוא באנגלית (אני חושבת שהוא מיועד לאוכלוסיה אמריקאית). אחת הסיבות שלא הצלחנו למצוא צימר לבד היא בגלל שהרוב המכריע של האתרים הרלוונטים הוא רק בגרמנית.למי שלא יודע ניתן למצוא צימרים בכל אירופה וגם בגרמניה, הממוקמים בתוך חוות עובדות. מאוד מומלץ לילדים.

החווה בה גרנו היתה בישוב מאוד קטן שלא מופיע במפה על הגבול המזרחי של היער השחור. היו שם עיזים, כבשים, תרנגולות, סוסים, חזירים, חתולים וכלב. ממש חגיגה לבת שלנו שהעבירה שעות בלהאכיל אותם ולא רצתה לנסוע לטייל. הצימר עצמו היה נחמד מרווח ונקי בקומה השלישית בבית החווה בין שלוש הקומות. הבעלים הנס ואולי היו מאוד נחמדים גם כן רק שבקושי ראינו אותם כי הם בעצמם נסעו לחופש יום אחרי שהגענו. למטה תמצאו לינק לאתר שלהם.

פארק אירופה: כיף גדול בעיקר לילדים מעל גיל ארבע כי יש הגבלות גיל על הרבה מהמתקנים. טיפים: להגיע לפני שש בערב אם רוצים להספיק לראות את הפארק ביום הראשון כי למרות שיש אור עד עשר בלילה הם סוגרים את הפארק בשש. אם יש לכם ילדים מתחת לגיל ארבע תבדקו את הגבלות הגיל על מתקן לפני שאתם עומדים בתור- זה יחסוך לילד הרבה עוגמת נפש.

אחרי היומיים בפארק אירופה חתכנו לצימר דרך היער השחור ועצרנו לארוחת צהריים באגם טיטיסי. מקום מקסים עם טיילת יפה והרבה חנויות תיירים. שווה עצירה. הגענו לצימר ולמחרת נסענו לאי הפרחים מיינהאו. נחמד אבל לא מדהים. דמיינתי אי מלא פרחים בשלל צבעים וקיבלתי אי עם גינון מאוד קפדני, מדשאות רחבות ידיים והרבה שיחים של וורדים שעוד לא פרחו. יש גם איזור של פרחי בר שהוא מאוד יפה. יש במקום פינת ליטוף עם עיזים, פרות, סוסי פוני וכו.בקיצור נחמד אבל לא להיט לטעמי.

מפלי הריין: ביום האחרון בדרך חזרה הביתה לג`נבה נסענו למפלי הריין. מאוד נהננו שם. המפלים אמנם לא גדולים כמו מפלי הניאגרה אבל לדעתי יותר יפים בגלל הנוף מסביב. טיפ למי שמטייל שם עם עגלה- אל תנסו להוריד את העגלה במורד המדרגות הרבות. כשמתחילה הירידה במדרגות יש מצד ימין אופציה של שיפוע המתאימה לעגלות, אופניים ושאר גלגלים. למטה יש נוף יפה של המפל, מדשאות, דייגים, מסעדות, סירות ואיך לא- פינת משחקים לילדים. כולנו היינו מרוצים.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול עד שבוע במפלי הריין

אין עדיין פוסטים על מסלול עד שבוע במפלי הריין.