”מסעדה טובה מאוד“
מסעדה נעימה והאווירה טובה. שירות אדיב. מחירים סבירים בהחלט למסעדת ערב. מנת הטאפס לשניים פשוט מעולה כמנה ראשונה. המסעדה קרובה מאוד לרחוב הרמבלה ברובע הגוטי. הגענו אליה בשעות הערב המאוחרות והיא הייתה עדיין מלאה.
קרא עודמסעדה נעימה והאווירה טובה. שירות אדיב. מחירים סבירים בהחלט למסעדת ערב. מנת הטאפס לשניים פשוט מעולה כמנה ראשונה. המסעדה קרובה מאוד לרחוב הרמבלה ברובע הגוטי. הגענו אליה בשעות הערב המאוחרות והיא הייתה עדיין מלאה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג