לה פונדה ”מסעדה טובה מאוד“
מסעדה נעימה והאווירה טובה. שירות אדיב. מחירים סבירים בהחלט למסעדת ערב. מנת הטאפס לשניים פשוט מעולה כמנה ראשונה. המסעדה קרובה מאוד לרחוב הרמבלה ברובע הגוטי. הגענו אליה בשעות הערב המאוחרות והיא הייתה עדיין מלאה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל