”בית קפה חמוד עם גן שעשועים על גבול הולנד בלגיה“
בית קפה המשקיף על גן שעשועים גדול לילדים. אפשר לאכול ולשתות בזמן שהילדים קופצים על טרמפולינה גדולה או משתעשעים במשחקים.
האוכל סביר מאוד. פנקייקים (מלוחים ומתוקים) , ופל בלגי ועוד. למיטב זכרוני אין תפריט באנגלית אבל מסתדרים.
בית הקפה נמצא ליד יער בו ניתן לטייל.
קרא עוד