”נהג בפריז“
שרות מעולה!
נסעתי עם סמואל הלוך וחזור. בשתי הפעמים הגיע בזמן, חייכן ומאוד שירותי עם רכב מבריק
תענוג אמיתי
קרא עודשרות מעולה!
נסעתי עם סמואל הלוך וחזור. בשתי הפעמים הגיע בזמן, חייכן ומאוד שירותי עם רכב מבריק
תענוג אמיתי
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג