”הטיפ הכי חשוב אחרי שבוע בדלהי הוא:“
נהגי הטוקטוק והמוניות לא מפסיקים לרמות. לרוב יתקשו להבין לאן אתה צריך, יגידו לך כן כן ובסוף תטייל לאן שלא צריך ובמחיר גבוה ממה שסגרת איתו (אז מה אם סגרת, הוא לא הבין אותך ובסוף כשהבין יבקש יותר ולא יוותר).
הפתרון אפליקציית Ola (לינק להורדה מחנות גוגל). עם האפליקציה לא יהיה אי הבנות, ותשלם גרושים.
מסתבר שכל נהג שני יש לו את זה. אתה מזמין באפליקציה את המונית, וכותב שם לאן אתה צריך ותוך דקות בודדות הוא אצלך (אתה רואה אותו מתקדם אליך במפה), הוא רואה את היעד שלך ונוסע לשם בהנחיית התוכנה.
העלות מחושבת לפי המרחק והזמן ואין משחקים, אתה מקבל בכל נסיעה את החשבונית לאי-מייל שלך, ומדרג את הנהג...הם לא מעיזים לרמות, כי הם רוצים נירוד גבוה.
בקיצור, עם האפליקציה הזאת הסתובבתי בלי סוף, ומבלי להתווכח עם אף אחד. פשוט תענוג (ואת זה למדתי בדרך הקשה...)
קרא עוד