מדובר על אי שנפתח לאחרונה לישראלים עם טיסות ישירות.

מיקומו הוא בחלקו המזרחי של הים האגאיי, אי עם נוף עוצר נשימה של הרים ויערות עצי אורן מרשימים.

לינה במלון ‪Skiathos Princess Hotel‬, מלון 5 כוכבים עם ספא שאמא שלי לא רצתה לצאת ממנו.

מלון עם חוף פרטי, בריכות והרבה ירוק בעיניים, תענוג!

תוכלו לחפש מלונות נוספים בסקיאתוס פה.

שכרנו רכב מהשדה וטיילנו באי, רוב הזמן מצאנו את עצנו בכפר הדייגים הפסטורלי.

כפר דייגים פסטורלי קרוב למלון בשם Katigiorgis, שם יש טברנות אותנטיות, ברחוב הראשי ישנה יוגורטיה מאוד מומלצת, אתה בוחר במכונה את סוג היוגורט(טעם עוגת גבינה, תות ועוד) והתוספות שאתה רוצה, התשלום הוא לפי משקל המוצר בסופו של תהליך, מדובר על כ-2 אירו ל 100 גרם.

באזור ישנן גם חנויות קטנות ורבות עם המון דברים יפים שכיף לראות ולקנות כמתנות קטנות הביתה.

מומלץ לעשות טיול ג'יפים באזור הצפוני של האי, חוויה יוצאת דופן ושווה כל שקל ודקה.

ישנה אפשרות לעשות הפלגה בין האיים הספורדיים – סקופלוס ואלוניסוס, מדובר על הפלגה יוצאת דופן דרך לגונות של איים קטנים עד לאי אלוניסוס, באותו מסלול הם הופתעו לראות גם להקות דולפינים, מארגני השייט אומרים כי הדולפינים נמצאים תמיד באזור מסלול הפלגה זה.

*אנחנו היינו באמצע מאי, מזג האוויר כפי שאתם רואים היה דינמי וירד אפילו גשם בחלק מהזמן ולכן ויתרנו לבסוף על השייט.

אטרקציות נוספות ניתן להזמין מראש פה

בסופו של דבר, כולם ימצאו את עצמם באי, מי בטיולים, מי בבטן גב, ומי בלהסתובב בכפרים באי ופשוט להנות מהשקט, והמקומיים.

מדובר על 3-4 ימים מאוד מפנקים, מאוד רגועים, רגע לפני שכולם יוצאים לחופש ביולי אוגוסט ומגלים את האי הזה בהמוניהם 🙂