מילאנו - חנוכה 2017

חיפשנו יעד נחמד לחנוכה, באירופה, שעדיין לא ביקרנו בו.

מצאנו. מילאנו. טיסת אלעל. עלות עם נקודות 2700 ש”ח. כולל מזוודות. 5 ימים מלאים.

קר במילאנו בדצמבר, אבל לא כמו בברלין. אין רוח קרה וחזקה.

נסיעה משדה התעופה מלפנזהלמלון. שדה התעופה מרוחק כ-50 ק"מ לעיר.

אחלה עיר. מאוד נהננו. כיף לטייל בעיר. הכל מסוגנן. מלא חניות. נקי מסודר.

אנסה לתת קצת המלצות והסברים.

על בסיס המלצות באתר למטייל, בחרנו בנסיעה באמצעות רכבת malpenza express - צריך פשוט ללכת בשדה התעופה בעקבות השלטים.

קנינו כרטיס משפחתי ב - 33 אירו. זמן נסיעה לתחנה מרכזית במילאנו כ - 35 דקות. הרכבת יוצאת כל חצי שעה. מתחנת הרכבת המרכזית של מילאנו, 10 דקות הליכה למלון. בחזור, אותו הדבר.

מלון Best Western Plus Hotel Galles- דרוג בוקינג 8.5, 3,687 מדרגים - חדר גדול. אפשר לומר חדר וחצי. מתאים ל - 4 מבוגרים. 2 הבנות שלי כבר גדולות. מיטת ספה פחות מתאימה. קיבלנו מיטה זוגית אחת ועוד 2 מיטות רגילות. המלון ממוקם בסמוך לתחנת המטרו לימה על רחוב בואנוס איירס Corso Buenos Aires.

במילאנו יש 3 קווי תחתית. העדפנו לרכוש כרטיסים על בסיס נסיעה בודדת בסך 1.5 אירו לכרטיס ולא כרטיס יומי.

מהמלון למרכז העיר, כ - 35 דקות הליכה. לפעמים נסענו בתחתית ולפעמים הלכנו ברגל. לפי הכח...

תצפית חינם על הדואמו - נחמד. לא יותר מזה. עולים לקומה האחרונה בכלבו לה רינשנטה Rinascente Milano, ויוצאים למרפסת.

גלריית ויטוריו אמנואלה השני Galleria Vittorio Emanuele II - אי אפשר לפספס. מרכז העיר.

טירת ספורצה castello sforzesc - די מאכזב.

מרובע הזהב Quadrilatero d`Oro - כל החנויות המעניינות...מומלץ לשטוף את העיניים. אזור חנויות היוקרה של מילאנו.

שכונת נביליו גרנדה naviglio grande - דומה לונציה. נחמד ויפה. מומלץ.

רחוב בונוס איירס - המחירים רחוב סואן, מלא חניות. סמוך למלון.

ליד הדואומו - מאפיית Princi - מאפייה ותיקה ומוכרת. כבד ומלא שמן.

ליד הדואומו - Cioccolat Italiani - חנות שוקולד. לא לפספס. ביקרנו כל יום.

מתחם Eataly Milano Smeraldo - מרכז אוכל גדול בן שלוש קומות. מומלץ מאוד מאוד. לא לבוא בסופי שבוע. מפוצץ שם.