בתחילת אוגוסט הזמנו ספונטני טיסת ארקיע לברגמו שליד מילנו

ראשון עד שלישי בכ 250 דולר . אני אבא שלי והבן שלי איתי שחוגג בר מצווה בינואר הקרוב

נחתנו בשעות הערב בברגמו , הזמנו לילה במלון NH שנמצא ממש ליד השדה כ 7 דקות הליכה .

המלון צמוד לקניון ענק מלא חנויות ומסעדות. בבוקר לקחנו את הרכב ש שכרנו Audi A5 ספורט 4 ליטר התפנינו קצת , כ 200 שח ליום. יצאנו לכיוון סרמיונה המדהימה לגלידת צהריים ולהנות מנופי גם גארדה כשעה נסיעה. לאחר מכן המשכנו לכיוון מודנה , כשעה נסיעה ,לעיירה והיה מודנה שנמצאת כ 20 דקות מודנה . בעיירה שוכן מפעל ומוזיאון למבורגיני . המוזיאון עם שלל הרכבים מאוד מרשים אבי ואיתי מאוד נהנו . ביציאה מהמוזיאון ישנו קפה נחמד bull bar עם מספר רכבי למבורגיני לנסיעות מבחן. זו הייתה הפתעה לאיתי נסיעת מבחן יחד עם נהג מרוצים מקצועי שהסיע אותו ברחבי האזור. הילד חזר המום ומתלהב חוויה חד פעמית !. משם חזרנו למדונה לנו במלון phi canal grande. בלב העיר העתיקה המלון בפנים הוא כמו ארמון. למחרת נסענו למוזיאון פרארי ש מודנה , המוזיאון יפה ומרשים. לאחר כשעה נסענו למילאנו . חשוב מאוד כדי להיכנס לאזור של הדו או ולהנחות קרוב יש לרכוש אישור יומי לרכב -ניתן לבצע דרך האינטרנט באותו יום ואז להחנות ממש צמוד לדואמו. המהמם של מילנו, נהנו לשוטט במילנו בכיכר היפה לאכול בגלריה עימנואל. . בערב חזרנו לשדה התעופה לקראת המראה חזרה. עקב סופת גשמים , כן כן באוגוסט, בוטלו כל הטיסות וזכינו ללון במילנו ולהנות מאוד יום באיטליה. לאיתי זו הייתה חוויה מדהימה !