שלום לכולם

טסנו אני ובתי יעל שעוד שבועיים חוגגת 14 לטיול קצר סה״כ 4 ימים בדובאי באמצע דצמבר . טסנו ביום ראשון בטיסה של 6 בבוקר וחזרנו בחמישי בטיסה של 3 בלילה ( בין רביעי לחמישי) עם ארקיע. היה בלאגן בשדה התעופה בגלל חוסר הוודאות של הוויזות , אצל האמירתיים הכל תיקתק כולל בדיקת קורונה. הזמנתי את המלון לבד התאכסנו במלון שרתון שנמצא מעל קניון האמירויות - מלון חמוד מרכזי בתוך הקניון שמחובר גם לרשת המטרו . במלון שדרגו אותנו לחדר ביזנס ומאוד התלהבו מאיתנו כישראלים. ממליץ על המלון למי שבא למס׳ ימים ורוצה לטייל ולראות ופחות לבטן גב עם בריכות וחוף ים ולמשפחות עם ילדים קטנים.מונית מהשדה תעופה למלון כ 70 דירהאם ( דירהאם אחד שווה כ 0.9 שח) במטרו מהשדה למלון ( קניון האימירויות ) כ 11 דירהאם. אפשר להתנייד במטרו מאוד נוח עם מכשירים אוטומטיים או במוניות מאוד זול ועם מונה. מזג האוויר היה טוב לא חם מדי ובלילה אפילו קצת קריר ברמודה חולצה קצרה וסוויטשרט מעל. האוכל המהיר מאוד זול -ארוחה במקדונלדס בפחות מ20 שח לקבלת קנה מידה , המסעדות יקרות כמו בארץ אולי יותר . הרגשנו מאוד בטוחים שם.

קצת על מה שעשינו ב כמעט 4 ימים :

ביום שהגענו למלון הסתובבנו בקניון ( השני בגודלו בדובאי ) קצת קניות קצת אוכל ויש הכל יש אפילו סופר ענק בקומת הקרקע!

למחרת קמנו הלכנו לסקי דובאי ( נמצא בקניון של המלון , למלון יש כרטיסים מוזלים אליו ) היינו שם כמעט 3 שעות מאוד נהנינו מהרכבל ומהמגלשות . בצוהוריים נסענו לFrame היה מאוד מרשים הגודל. למעלה הנוף יפה והאטרקציה שהרצפה היא לבנה אבל כשאתה דורך עלייה היא נהיית שקופה ואז זה מפחיד בגלל הגובה הרב.

משם נסענו לקניון דובאי הקניון הגדול בעולם , הלכנו לאיבוד שם ,הורדנו אפליקציה של הקניון שעזרה לנו לנווט שם בין החנויות והקומות הקניון פשוט ענק עם כ 1200 חנויות . יצאנו החוצה לרחבה הענקית עם האגם יש הופעה לא ארוכה של מזרקות ומוזיקה אמירתית הבורג׳ חליפה צמוד ומאוד מרשים בגודלו -הבניין הכי גבוהה בעולם כ 882 מטר בלילה הוא מואר ומרשים.

למחרת נסענו לפארק המים אטלנטיס , ממליץ להזמין באינטרנט כרטיסים מראש יותר זול מהקופה ולהביא איתך מגבות , הפארק ענק מלא במגלשות ומגלשות לאבובים ולגלגולי ענק עם 5/6 אנשים , אהבנו את המגלשה שאתה יוצא בתוך האקווריום ומסביבך כרישים וחתולי ים. לפארק יש חוף ים מקסים וכייפי. היינו מ 11 ועד ל 4 אחה״צ. לא היו תורים והמקום נמצא בתוך מלון אטלנטיס המרשים .

חזרנו למלון נחנו ונסענו ל global village זה כ 20 דקות מהמלון כ 40 דירהאם במונית, ממליץ להגיע אחרי החשיכה כשכל הביתנים של המדינות מוארים באורות צבעוניים , המקום מלא בדוכני אוכל והופעות פשוט מקסים .

למחרת קמנו באיזי ונסענו לפארק IMG זהו הפארק שעשועים המקורה הגדול בעולם רכבות הרים ומתקני תלת מימד מתאים לכל הגילאים מאוד צבעוני לא היו תורים בכלל. הילדה מאוד נהנתה .

בערב נסענו למרינה של דובאי ולטיילת שבה , המקום מרשים מאוד זו המרינה הגדולה בעולם מוקפת בגורדי שחקים מוארים .

האמירתים מאוד נחמדים , רב האוכלוסייה הם הודים וסינים הם מאוד שירותים ואדיבים.