אחרי יותר משנה וחצי ללא חו"ל (מ-02/2020 כאשר חזרנו מהאיים הקנריים) עם המגיפה שמשתוללת בעולם, סגרים וחיסונים הכל מתחיל להתייצב ומתחילים ללמוד לחיות לצד הנגיף.

גם מדינות שונות מתחילות לפתוח את שעריהם לתיירים עם או בלי הגבלות שונות, למדנו צבעים חדשים של אדום, כתום, צהוב וירוק כל צבע והמגבלות שלו והינה נפתח חלון הזדמנויות לטוס לחו"ל עם מינימום בירוקרטיה.

המדינה שנבחרה היא אוסטריה היפה והאזור הנבחר - חבל קרינטיה שבדרום.

האוסטרים מאפשרים כניסה לתיירים מחוסנים ללא הגבלה (בצמוד לתעודת חיסון בתוקף) ובחזרה חובה לעשות בדיקת PCR עד 72 שעות לפני הטיסה, ללא תשובת PCR שלילי אין אפשרות לעלות לטיסה חזרה.

אז בתחילת ספטמבר בדקנו טיסות, בדקנו לינות, בדקנו ביטוחים, והשכרת רכב ומיד לאחר ראש השנה עזרנו אומץ (בעידוד של מבצע באל על) וקנינו זוג כרטיסים לווינה מ-30/09 אחה"צ ועד 11/10 בערב לחזרה.

הזמן רץ וגם החגים נגמרו כולם חוזרים לעבודה ולימודים ואנחנו יוצאים לעשות חיים!
יום חמישי הגיע בשעות הצוהריים אנחנו יוצאים לכיוון שדה התעופה, מצוידים בהצהרה ו"צ'ק איין" והוואוצ'רים הנדרשים להשכרת הרכב וכמובן דרכונים (בתוקף).

שעה וחצי תור בצ'ק אין של אל-על לוקח הרבה זמן עד שבודקים הצהרת יציאה מישראל ובדיקת חיסונים

אנשים פשוט (למרות כל הפרסומים) מגיעים לא מאורגנים ולוקח זמן את שהם מוצאים את האישורים המתאימים.

גם התור שלנו הגיע ולנו אין מזוודות רק 2 טרולים ותרמיל קטן על הגב, מכאן הכל עובר במהירות ואנחנו כבר בכניסה לרחבת הדיוטי