כמה בא לי לחזור למיקונוס, לו רק הילדים שלי היו שוב בני שנה :-) לחופשה עם המון מנוחה בקצב רגוע במקום מקסים.

היעד קרוב, הטיסה קצרה. נחתנו בשדה התעופה בעשר בבוקר שם חיכה לנו נהג של המלון עם רכב גדול, לקח אותנו למלון במרחק של 10 דקות נסיעה. כל שיצאנו מהבית בבוקר ובצהריים כבר היינו במלון.

המלון וילה דל סול שבו שהינו בחוף אורנוס, הוא בעצם מלון וילות קטן שממוקם 10 מטר מהחוף. כל וילה בעלת שלוש קומות, בקומה הראשונה סלון מרווח, מטבח ושירותים. קומה שנייה חדר שינה עם מרפסת ושירותים ומקלחת. ובקומה השלישית חדר שינה נוסף עם שירותים ומקלחת. לכל וילה מרפסת עם שולחן וכסאות וגישה ישירה לבריכה.

מיקום המלון מושלם ונמצא במרחק חמש דקות הליכה מסופר מרקט שפתוח 24 שעות ביממה, בחסותו מילאנו את המקרר בחדר ודאגנו לארוחות ערב ונישנושים לילדים במהלך היום.

כל בוקר פתחנו בטיול קצר לשתי מאפיות נהדרות בזכותן היו לנו ארוחות בוקר טריות וזולות. אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לטיול בוקר באורנוס, סמטאות קסומות בין בתי התושבים. מאחורי המלון היו כמה עזים שהאכלנו.

את הימים העברנו בעיקר בחוף ובבריכה. כיוון שהילדים היו קטנים נהננו משנת בוקר וצהריים שלהם.

סמוך למלון יש חברה פרטית קטנה של השכרת רכב ממנה השכרנו רכב ליומיים ונסענו לטייל באי.

מאוד אהבנו את העיר מיקונוס, ליד הנמל יש חניה גדולה וחינמית. מסעדה מצוינת בעיר מיקונוס – הטברנה של ניקו.

הנמל שוקק חיים, מלא במסעדות וגלידריות. מומלץ להעביר שם יום.

אז למי שמחפש חופשה רגועה עם ילדים קטנים, זה המקום המושלם.